Garanti Süreci

Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.
Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır.
Garanti talep edilen malların mal bütünlüğünün bozulmamış (parçalanmamış, açılmamış, herhangi bir onarım yapılmamış) olması gerekmektedir.
Ürünlerin montajı yapılırken montaj kılavuzunda belirlenen kurallara uyulması zorunludur.
Satılan malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 11’inci maddesinde yer alan; “satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme hakkı”nı kullanabilir.
Ürünlerde kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
Tüketici, garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyeti’ne veya Tüketici Mahkemesi’ne baş

Ayrıca, satın aldığınız ürünlerimiz www.opba.com.tr adresinden bayi girişi yapılarak montaj bilgileri girilmeli garanti belgeleri sistem üzerinden verilmelidir. Arıza durumlarında www.opba.com.tr adresinden arıza nedeni ürünlerin bilgi girişleri yapılmalıdır. Tüm bayilerimiz bu sistemi sağlıklı şekilde kullanmaları konusunda özen göstermekteyiz. Sistem sayesinde bayilerimiz kolaylıkla ürünlerinizin tarihçelerine ulaşım sağlamaktadır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir